این پست عنوان ندارد

من اینجا تمرین نوشتن می‌کنم.

نظرات

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. پويا گفته بود كه پست جديد گذاشتي. البته اينو در جواب نا اميدي من گفته بود. حتي بهم نشونش داد. شب كه اومدم خونه اينترنتم قطع شده بود. يكي دو روز طول كشيد كه بتونم بيام اينجا. اما ديدم هيچ نوشته ي جديدي نيست چز همين كه تمرين نوشتن مي كني. براي همين ازت پرسيدم كه چيزي رو پاك كردي؟ چون گيج شده بودم. بعد به خودم گفتم اگر پاك كرده دلش خواسته و اين چه سواليه. براي همين حذفش كردم. قصه اين بود :)

    پاسخحذف
  3. پست جدید گذاشته بودم بعد سه روز برش داشتم چون یه عکس‌العملایی ایجاد کرده بود که دوسشون نداشتم. بعد یه توضیحی نوشتم که چرا برش داشتم ولی از روی فیدش برداشته نمی‌شد و همچنان هست (همین الان رو ریدر مثلا می‌شه خوندش همچنان) واسه همین دیدم توضیحاتم خنده‌ داره، توضیحات رو حذف کردم. در ضمن اینکه عمیقا خیلی مفتخرم که می‌خونید من رو:*

    پاسخحذف

ارسال یک نظر